Log in via Unibet met jouw unieke gebruikersnaam en wachtwoord. Lukt het niet om in te loggen en ben je jouw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’ of ‘Gebruikersnaam vergeten’ om via een beveiligde methode jouw gebruikersnaam en/of wachtwoord opnieuw te ontvangen.
Is jouw account geblokkeerd?
Het kan zo zijn dat jouw Unibet account is geblokkeerd. Mogelijk heb je jezelf proberen aan te melden met de verkeerde gegevens en is jouw Unibet account om veiligheidsredenen geblokkeerd.
Zelfuitsluiting
Heb je jezelf uitgesloten? Dan is het niet meer mogelijk om via jouw Unibet account in te loggen. Je kunt jezelf voor de periode van een dag, een week of een half jaar uitsluiten, na deze periode is het weer mogelijk om op jouw Unibet account in te loggen. Het is in de tussentijd niet mogelijk om een nieuwe account op te starten, je mag maar een account per persoon via Unibet opstarten.
Lees hier meer over zelfuitsluiting >>
Documenten ter verificatie
Unibet heeft beveiliging en veiligheid hoog in het vaandel staan, willekeurig kan Unibet dan ook om aanvullende documenten vragen wanneer het noodzakelijk blijkt om jouw account te verifieren. Heb je de noodzakelijke documenten ingevuld en toegestuurd? Dan is jouw Unibet account weer beschikbaar en kun je van alle verschillende services gebruikmaken.
Andere oorzaken voor loginproblemen
Is er geen sprake van een van de bovenstaande problemen en weet je niet waarom het niet meer mogelijk is om in te loggen op jouw Unibet account? Dan kan er iets anders aan de hand zijn. Neem contact op met de klantenservice wanneer je er niet uitkomt, de Unibet klantenservice kan je op elk moment van de dag te woord staan en zal jou een passende oplossing bieden. Via de e-mail, telefoon of chat kun je met Unibet in contact komen om jouw loginproblemen te bespreken.
Neem contact op met de klantenservice >>